Wednesday 28 September 2011

15 minggu bersama sains komputer

selama 15 minggu belajar sains komputer. saya merasakan ada satu perubahan pada diri saya tentang cara penggunaan komputer.. pada sebelumnya saya mengguna kan komputer hanyalah untuk main game dan mencari apa2 maklumat d internet. setelah mempelajarinya.. pelbagai bnda yg saya boleh bwat dngan menggunakan kompter.. selain itu sya juga tahu proses yg berlaku dlm komputer untuk mendapat kan maklumat yg dcari.. sebelum ini saya hanya tau mencari maklumat tanpa memikirkan cara komputer untuk mendapat kan maklumat.. tetapi stelah mempelajarinya, saya tahu proses yg dlakukan oleh komputer dan ianya sangat rumit. walaupon buat masa sekrng ni saya hanya belajar asas je N bnyak benda nak kene hafal (benda yg membosankan) tapi subjek ni memang menarik lah dan trpikir utk menceburi bidang ini d pringkat U nnti... insyallah... klau ada rezki ...

No comments:

Post a Comment